tjueni bokstavar.

medan eg driv å svarar på spørsmåla dykk og tar bilder av favorittklea mine og slikt, så kan de få denne fine vesle lista som eg fann hjå ina (som hadde funne den hjå nokon andre).

A. Age: 19
B. Bed size: dobbel. meir enn det er uvisst.
C. Chore that you hate: STØVESUGING! eg berre moppar eg.
D. Dogs: ein pitteliten terrier som heiter sara og som har ein mamma som er english toy terrier og ein pappa som er yorkshire terrier.


 E. Essential start to your day: kaffi og fuktighetskrem.
F. Favorite color: sennepsgul, raud, blå
G. Gold or Silver: sølv eller kvitt gull, men også gull da.
H. Height: 170 cm.
I. Instruments you play: trombone, klarinett, barython og blokkfløyte. ja og trompet, men det er jo same konsept som barython.
J. Job title: bpa (brukarstyrt personleg assistent – også kalla pleieassistent) og frilansfotograf.
K. Kids: keine. nada. none. ingen.
L. Live: i ei lita bygd som heiter flatraket og som har ein joker butikk, eit bibliotek som er ope ein gong annan kvar veke og som husar rundt 450 personar.

M. Mother’s name: Judith
N. Nicknames: Kvåle, K, Tina, Kriss.
O. Overnight hospital stays: tre – då eg vart fødd, då eg tok mandlane som 14 åring og i fjor november sist eg opererte.
P. Pet peeves (små ting som irriterer deg): når folk ikkje høyrer etter. og når dei smattar.
Q. Quote from a movie: “Når jeg dør, ryker en sølvstreng med glatte perler som triller gjennom landet og renner hjem til muslingmødrene på havets bunn. Hvem vil dukke etter mine perler når jeg er borte? Hvem vil vite at de var mine? Hvem kan gjette at hele verden en gang har hengt rundt min hals?” – i et speil, i en gåte.
R. Right or left handed: veldig høgrehendt.
S. Siblings: seks. fem brødre og ei syster.

(her manglar ein)
U. Underwear: blonder, blomar, silke og sateng.
V. Vegetable you hate: asparges.
W. What makes you run late: har stilt alle klokkene mine seks minutt fram i tid slik at eg alltid er tidleg ute. men søvn. søvn gjer meg seint ute.
X. X-Rays you’ve had: då eg var ti og brakk foten etter eg hoppa frå verandaen. og nokre ct-skan og ein mr, men det var pga heilt andre ting.
Y. Yummy food that you make: eg lagar ein mean vegetar pastasaus. og vegetarpizza.
Z. Zoo animal: giraff!
Æ. Ærlighet varer lengst? trur det ja.
Ø. Ønsker for fremtiden: at ting ikkje går til helvete.
Å. Året som har gått (så langt): mykje bra og noko vondt, men med gode venner så gjer det ingenting.

translation:
a list i stole from ina, who stole it from someone else. me according to the alphabet.

11 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

11 responses to “tjueni bokstavar.

  1. <3 lister. God helg, søta!

  2. åh så fin lista, den vil eg og stjela ;)

  3. og tusen tusen takk forresten, glede meg sykt te å få se den lilla prinsesså i høstferien ;)

  4. Pingback: Tyven tyven ska eg hetta, for eg stjal ei liiistaaaaa! « Heroes & Me

  5. Så fin liste! Kanskje jeg skal adoptere den og skrible på den i løpet av helga jeg også? Hmm! Du må ha en riktig fin helg :-)

  6. haha, ja, støvsuging er godt mulig det kjedeligste som finnes! men siden jeg har hunder i hus er det aldri noe som kan utsettes for lenge av gangen heller, heh.

  7. Jeg liker ikke å støvsuge heller! Med mindre det er mitt rom. Og det virkelig trengs.

  8. ååh har ikke sett filmen til Gaarder, men husker akkurat den quoten fra når jeg var sånn 13 år og leste boka, lagde stort eseløre og skrev den ned i dagboka mi.
    jeg og stiller klokka frem, det er så bra, hvis ikke hadde jeg vært sent ute til absolutt alt!

  9. Elise

    Eg elske det nederste bilde<33
    Eg elske og dei to vakre jentene der… Eg like best ho brunette for ho er verdens beste syster <33
    Eg elske deg for alltid Kristina <33
    You know who I am, I`m the little blondie who sit their and look like a mess.
    Klem frå MeG ! Elise

    • eg syns personleg det ikkje fins eit finare menneske på denne jord enn den skjønne vesle blondina som smile så søtt og ekte. <3 elskar deg og prinsessa mi! stor klem!

Leave a Reply

