saman er ein mindre aleine

boka jeg leser denne uka er ‘saman er ein mindre aleine’ av anna gavalda. sangene jeg har hørt mest på er ‘the book of love’ av Peter Gabriel, og ‘War inside my head’ av Dream Theater. den personen jeg har snakka mest med på telefon er mamma, etterfulgt av tiril. det jeg har tenkt mest på er økonomien min og kameraet mitt. ellers er altså alt ved det normale. nesten i alle fall.

for jeg har jo faktisk fått meg en ny blogg, og skal slette den gamle. mange lurer nok på hvorfor, men det er ganske enkelt fortalt med at det fins personer der ute som ikke er like gode i toppen. det er helt overvelmende hvor lettere det er å skrive et blogg-innlegg på her enn det var på den gamle bloggen. jeg får ikke den kvalmende følelsen jeg fikk nå på slutten, nå kommer plutselig ordene strømmende som en makrellstim. frihet.

jeg har ferie nå, imorgen reiser jeg, bror og farmor til Bergen. på lørdag kjøper jeg meg endelig en ny laptop på eplehuset og på mandag bærer det til haugesund og besøke søskena. jeg gleder meg. spesielt gleder jeg meg til å sove lenge imorgen tidlig, og ta livet helt med ro. ting blir alltid bedre til slutt. selvom til slutt faktisk er slutten. det skal bli så deilig med ferie kjenner jeg, jeg skal reise, bruke penger, lese og kanskje blir det også en fest? hvem veit hva tiden bringer?

Leave a comment

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

Leave a Reply

