tea and apples and honey….

hybelen er vaska og organisert, te-lys er tent og jeg sitter godt planta i senga med mac-en på fanget og chai-te med honning i ene hånda. herlig kveldskos. det har vært en fin dag, sett bort ifra at jeg  har betalt 50% skatt idag på lønninga siden jeg glemte å skaffe nytt skattekort, har det vært en helt nydelig dag. ja, også forsov jeg meg, men det driter vi i. vi såg film på skolen, jeg var på kafé med Janne etter skolen, jeg har rydda og vaska hybelen og jeg har snakka i 29 minutt på telefon med Kristin. en givende dag. en koslig dag.

jeg må nesten nevne det, men i dag så ble bloggen min anmeldt av Emilie. jeg er helt beæret. det er jo kjempe koslig at folk liker det de leser, og at de syns jeg skriver noe av relevanse. det er utrolig gøy at noen setter av tid til å fortelle om mine små skriblerier. virkelig.

sukk. jeg er egentlig egentlig ikke i et spesielt blogge-humør idag. og egentlig burde jeg jo derfor ikke skrive noe som helst, siden det er kvalitet og ikke kvantitet som gjelder. men tror du jeg greier å holde meg unna, neida du.. jeg er nok, som tiril sier, et lite bloggdyr… nå skal jeg se akutten og drikke enda mer chai-te!

my flat is cleaned and organizes, candles are lit and i´m safely put on my bed with my mac on my lap and a cup of chai-tea with honey in my hand. a liberating moment of silence. today has been a good day, that is if we look beside the fact that i had to pay 50% of my salary in taxes today, because i forgot to get a new tax-card. and i also did oversleep this morning, but who cares about that? anywhoo, it´s been a nice day, we watched a movie at school, Janne and i went to a café after school, i´ve cleaned my whole flat and i talked to my best friend, Kristin, for 29 minutes on the phone. a rewording day so to speak. a nice day.

i kind of feel that i have to mention it, my blog was reviewed today by Emilie. i´m hounored. it is so nice to hear that people like what they read, and that they find my blog relevant. it´s so fun that people actually take the time to tell others about my little scribbles. really.

sigh. i´m not really in the blog-mood today. i know that since i´m not in the mood i shouldn´t blog, quality over quantity. but i just can´t help myself. i guess i am, as Tiril puts it, a tiny blog-pet. now i´m going to watch “ER” and drink even more chai-tea..

Npwp35zraqo9sh5ycpvq44cro1_500_large

Leave a comment

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

Leave a Reply

