it frustrates me when you say such reckless things

jeg elsker supernatural serien, og spesielt Dean Winchester! jeg og tiril kan sitte i flere timer å se på denne serien, no vi gjør så og si hver gang vi har film kveld; skrekkfilm, supernatural, komedie, i den rekkefølgen.

i love the supernatural series, and Dean Winchester in particular! Tiril and i can sit for hours just watching this series, which actually do almost everytime we have movie-nights; we watch a scary movie, supernatural and then a comedie, and in that order.

1 Comment

Filed under Filmatiske vidunder

One response to “it frustrates me when you say such reckless things

  1. Jeg liker også den serien!
    Det er bare et eller annet som har fått meg til å følge med innimellom siden serien kom på norsk tv.:d

    sv:Jeg er helt enig med hva du sier, og skjønner det med bilder som sier noe.. Desverre er det et mangelprodukt på denne bloggen hvertfall.

    Akkurat, jeg liker å faktisk lese noe interessant, ikke bare klær og utseende. Men at det faktisk er litt mer enn bare en overflate. Mm, jeg liker ikke at man blogger bare for å “bli kjent”..

    Nå er nok ingen helt hundre prosent fri for våre kjære skriveleif, men jeg er helt enig. Feil på ord som egentlig er altfor lette, frustrerer. Hvertfall meg.🙂

Leave a Reply

