in the morning light

Tumblr_krv0k3ey9x1qzcapto1_400_large

3692974966_426dd56913_large

4031816751_d58f6bd7c7_large

dette skulle egentlig være et bilde fritt innlegg, men jeg greier liksom ikke å dy meg. jeg roter meg inn på weheartit, og finner så utrolig mange nydelige bilder. nå har jeg media & informasjonskunnskap, jeg sitter vedsiden av Aksel, som har konsentrasjonen til en fire-åring på sirkus. altså han konsentrerer seg i tre sekund om læreren og faget, også kommer han på noe annet og begynner å fortelle om det. men det er jo kos det også da. jeg har norsk etterpå, også skal jeg skulke internasjonal engels, noe jeg egentlig ikke har råd til, men må viss jeg skal komme meg til sandane idag. jeg føler jeg er inn i den slakke perioden, må sette meg ned i helga å virkelig gjøre lekse… det kommer sikkert ikke til å skje, det er høst-kickoff på lørdag, så jeg er sikkert ikke i tilstand til å gjøre noe lørdagskveld, eller søndags formiddag. men hallo, man er tross alt bare ung én gang, man må gjøre det meste ut av det, sant?

kjelde: ukjend(weheartit)

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint

Leave a Reply

