studying and reading and studying

3367011625_31354d7a75_large

spanske gloser surrer rundt i hodet mitt og jeg ser algebra hver eneste gang jeg lukker øynene mine. jeg har pugga og lest lekser i fire timer i strekk, og jeg har flere timer med lesing igjen. i bakgrunnen står Gilmore Girls på og vedsiden av alle arkene og bøkene mine, står en stor kopp kaffe og en halvfull presskanne for påfyll. Egentlig er det litt deilig å gjere lekser, få unnagjort ting, lære litt. sukk. Senere i dag kommer Tiril på besøk, og hun skal hjelpe meg å lese til spansk prøva på mandag, historie prøva på tirsdag, engelsk prøva på onsdag og matte prøva på fredag. og ikke tro at jeg har en fridag på torsdag, for da har jeg comenius møte, så uka som kommer er ikke til å være kjedelig i allefall. sukk. lekse pause over, og tilbake til arbeid!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

