the vampire cliché

20090828224106

sitter og ser “the vampire diaries” og det er den dårligeste serien jeg har sett på lenge. dårlig skuespill, dårlige replikker og gjennomsiktig handling. jeg må være en masochist som enda sitter her og ser på dette enda, jeg burde skru av og legge meg, men jeg er jente. jeg er 17 år og jeg har lest twilight, så nei, jeg kommer ikke til å skru av. jeg kommer til å prøve å overse alt det dårlige og alt det som er kopiert fra hundre tusen andre vampyr filmer eller vampyr historier. til og med twilight har blitt dårligere i mine øyner etter at alle begynte å like det. jeg hater mainstream.

i am sitting here watching “the vampire diaries”and it is the worst series i have ever seen. bad acting, bad lines and a transparent plot. i must be masochistic for keep watching this crap, i should turn it off and go to bed, but i am a girl. and i did read twilight, so no, i will not turn it off. i am going to try to overlook all the bad acting and the plot that has been copied from hundreds of vampire movies and vampire novels. even twilight has started to lose its hold on me after everyone started to “love” it. i hate mainstream.

10 Comments

Filed under Filmatiske vidunder

10 responses to “the vampire cliché

  1. Tiril

    Faktisk, så ble The Vampire Diaries skrevet før Twilight, litt små forstyrrendes at jeg i det hele tatt vet det, men jeg ende opp me å se på det jeg og x]
    Den var jo ikke drit dårlig egentlig, den var jo helt grei (serien altså), den er liksom ikke san at man skrur den av😛

    • åja, det visste eg faktisk ikje eg berre veit at han derre damon sa at twilight hadde alt feil i tredje eller fjerde episoden, så eg berre antar.. også skjer jo alt i 2009, easy to assume..🙂
      syns serien er kjempe dårlig, ser berre på fordi det verken er nye supernatural, OTH eller Gossip Girl episodar (pathetic i know). Gilmore Girls og Charmed har begge vore ute av produksjon sida 2006/2007, så det er liksom ikje noke anna å sjå på føle eg..:/ menmen:)

      åja, eg veit veldig godt ka e-post adressa di e tulla mi🙂 har forresten enda sminkefjerneren din på hybelen min :O tar an me meg til helja om eg kjem heim🙂

  2. Tiril

    I know😛
    Men den er jo helt grei å se på liksom.
    Men blir så irritert på hun derre.. Elena. Likte ikke hun x]
    Har du sett den nyeste episoden btw ? xD
    (Han som spiller Damon var jo han som spillte i Lost som døde i 1.sesong😛
    Another random thing I know x])

    Jaa. Kjøpt meg ny no da, men eg kan no få den igjenn fordeom da + du har øredobbane mine, og dei lika eg (;

    • ja, ho elena e drit dårlig skuespill, har ikje sett den siste episoden nei på grunn av at eg har et liv og en jobb😉
      Veit! han spilte Boone! huska eg va så lei meg da han daua halveis gjennom fyste sesongen, trur det va då eg begynte å virkelig mislike lost…😛
      har øredobbane dine trygt forvart i smykkeskrinet mitt, skal huske å ta det me😉

  3. Tiril

    Ja. Nei, den va faktisk litt trist for Damon drepe ei venninde av han broren og stuff.. du må sjå den xD

    Jah! de va trist. Han hadde fine aue😛

    Goodie (;

    • hehe, du veit det er berre på film vennen🙂
      ja, han hadde kjempe fine aue!🙂 lost blei liksom aldri det samme etter det… åsså blei det berre meir og meir teit..:/

  4. Tiril

    Nei ! de ekje bare film! de e ekte! de e heilt super duper ekte !
    (:

    I know.. “/

  5. Tiril

    yes, you did😦

Leave a Reply

