riders of the storm

jeg sitter og ser “the Banger Sisters” med mamma, og kan ikke la være å tenke at jeg blei fødd i feil tiår. vi tror ikke på noe lenger, på 60/70 tallet trodde ungdommen at de kunne redde verden. nå tror vi ikke det lenger. da var det Jim Morrison, Zappa og Joe Strummer, nå er det Britney, Rihanna og Lady Gaga. jeg får lyst å dø. hva skjedde med sex, drugs and rock´n roll? nå er det bare aids, crack og techno…

20090228084518

20090112115111

rest in peace lizard king… your life mattered, your music mattered, you still matter…❤

4 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

4 responses to “riders of the storm

  1. Jeg elsker Jim Morrison, han er fantastisk, og The Doors er utrolig bra musikk. Som man kan høre om og om igjen, uten å bli lei!
    Og jeg er enig, føler jeg selv har blitt født i feil tiår. Alt virket så mye bedre før….

    SV:Kristina: Ja, akkurat. Vesentlig forskjell fra barn til tenåring.
    Så det burde være en aldersgrense, for jeg har vært inne på noen av disse bloggene, og det er tydelig at det de legger ut på nett ikke er gjennomtenkt i det hele tatt..

    Mm! Den er blant de bedre norske filmene, garantert🙂

  2. Jaaaaa! Jim Morrison kunne utrolig nok gjort mye av fæle ting, men han ville likevel vært Jim Morrison! Tenker jeg skal ta meg en tur til Paris, for å besøke graven hans. HE-HE stalkin’..
    Men tenk så utrolig kult det ville vært å oppleve en live konsert med The Doors!… Et av livets aller største høydepunkter, hvertfall.

    Vel, det hadde vært sinnsykt kult. Men jeg tror ikke engang foreldrene mine kjente hverandre på den tid…… pff

  3. sv:Vel, forhåpentligvis skal jeg på interrail til sommeren. Så da -skal- Paris besøkes, og Père Lachaise. Og alle de andre severdighetene Paris har å by på for oss turister…

    Moren min er vel egentlig evigvarende hippie, så hun har nok fått med seg en del av the Doors uten nødvendigvis å ha vært på konserter.
    Men så har hun sett Lou Reed live da ! Så det veier opp bitte litte grann..

  4. Sv:Ah, så kult ! Skal nok selv på interrail en del ganger i livet.
    Hehe, vel. Hun er nok ikke alene om å leve i fortiden ;d

Leave a Reply

