fire blogger på morgenkvisten

jeg har fått noen spørsmål fra diverse folk om hvilke blogger jeg følger med på. helt ærlig er jeg kjempe dårlig til å lese blogger, det hender, om jeg ser en interessant overskrift at jeg klikker meg inn på en tilfeldig blogg. jeg holder meg egentlig til de samme bloggene til vanlig.

Monkeyen

en kjempe inspirerende foto-blogg som jeg følger jevnlig. den oppdateres ikke hver dag, men når den oppdateres, beviser det at det er kvalitet over kvantitet som gjelder.

Nora Aurstad

dsc0133

eller Nora Alexa som er blogg aliaset hennes, her finner du hollywood glamour, vintage nostalgi og fantastiske klær!

Love letter Papercuts

nydelige bilder, og nydelige ord, rett og slett en fantastisk blogg!

Sandra Beijer

jeg har fortalt om denne bloggen utrolig mange ganger, den er bare helt fantastisk! vakre, skjøre, nydelige bilder, og gode innlegg… du gjør godt av å lese denne bloggen, for den er i en klasse for seg selv.

og det er egentlig de bloggene jeg leser, jeg veit jo at det finst utrolig mange gode blogger der ute, men jeg har ikke tid til å lete etter dem, og de er dessverre ikke alltid like lette å finne. Så om du har noen blogger å annbefale, skriv en kommentar med adressen! da gjør du meg kjempe glad!

3 Comments

Filed under Skriverier og tekstar og slikt.

3 responses to “fire blogger på morgenkvisten

  1. åh tack fina du.

  2. Ida

    åh tack så jättemycket sötnos, det gjorde mig glad!

  3. Aw, nå ble jeg utrolig glad🙂 Superkoselig å høre at du leser/liker bloggen min! Takk!

Leave a Reply

