life is a lot of things, today it is nothing but a foul void wanting to swallow me whole

noen som av og til har lurt på om kanskje Britney Spears hadde rett hele tiden? “if there is nothing missing in my life, then why do these tears come at night?” sånn tenker jeg i dag i alle fall… ikke nok med at jeg nettopp har sett Johnny Depp (min gud) dø på film, så har jeg en sånn “tenkelittformye” dag idag… faen heller! det er den mest brukte frasen fra meg i dag…

K0qhic6xmpddd3yeyzkozkf9o1_500_large

ukjent

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint, Skriverier og tekstar og slikt.

Leave a Reply

