my most asked question is why, i ask it every day, to many different people, but no one ever explains to me why….

Tumblr_kspacmp78a1qzr6ooo1_500_large

kjelde: ukjent

hører på emo-musikken til Tiril-lill og leser om mellomalderen i norsk. på mandag er det prøve igjen. etter skolen skal jeg hente Thea fra skolen og passe henne en liten stund, ikke det at hun trenger og passes på, en smartere og mer annsvarlig seks år gammel jente skal du lete lenge etter. senere i kveld er det kino med Chelsea, vi skal se “taking woodstock” og jeg håper og ber om at jeg har penger på kortet. i morgen skal jeg hjem igjen, og da må jeg sette meg ned med mamma og si “hei, hugser du, i forrige uke, da jeg sa at jeg skulle være økonomisk uavhengig…. kan vi ikke bare glemme det og la meg låne noen penger?”. drit flaut. men en realitet dessverre.

jeg digger den nye jobben min, trivst kjempe mye, men jeg jobber ikke like mye som jeg gjorde før. det fører til at jeg ikke får like store lønninger, og det blir mindre penger å rutte med. denne måneden har det vært “pimp and hoe”, julegaver og mye anna forskjellig, så pengene fyker bort før jeg for sukk for meg. det er tøft å flytte hjemmefra. utrolig befriende og herlig, men økonomisk tøft.

nå skal jeg skru av dette emo-bråket og se litt på “criminal minds”, er blitt helt hekta på den serien. kanksje jeg skal bli sånn profiler i stedet for journalist? eller ikke, tror jeg kan gjøre det bedre som journalist for å si det sånn. og som siste ord fra meg på denne blogposten; roberta fra spotify kan, sammen med jonatan fra spotify, reise å ryke!

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint

Leave a Reply

