it´s the king of the fight

hybelen er uten internett og livet mitt sirkulerer rundt lekser for tiden, noe som igjen fører til at oppdateringer blir få. jeg har nå slutta i ett fag for å ta det som privatist til våren, og att på til tatt opp to fag til som privatist, så skolearbeidet blir mer og mer intenst. det beste er at det ikke kager meg i det hele tatt. jeg har fem timer ekstra ledige i uka fordi jeg tar internasjonal engelsk som privatist nå, noe som fører at jeg har rundt åtte fritimer i uka hvor jeg kan sitte på skole og arbeide med lekser og privatist fagene mine. jeg jobber aller best når jeg sitter alene på biblioteket og arbeider individuelt med fagstoffet. helst med en kopp sterk kaffe.

fagene jeg har valgt er relativt vanskelige fag, som kommer til å ta mye tid og energi, men kjenner jeg meg selv rett så kommer det til å inspirere meg mer til å jobbe med alle fag. jeg skal ikke legge skjul på at jeg har vært ganske slækk dette halvåret, jeg har jobba dårlig med fagene og vært mildt sagt lite inspirert med tanke på det akademiske. jeg anntar at jeg kan karakterisere meg selv som en person som arbeider best under press, og å ta internasjonal engelsk, biologi I og matte R1 som privatist syns jeg at jeg kan beskrive som press. nå har jeg bare én time igjen av skoledagen også skal jeg sitte på biblioteket og bli kjent med matematikken og øve litt på spansk (det dårligste faget mitt i år). og i økonomiens ånd har jeg til og med tatt med meg min egen pulver kaffe, sånn at jeg bare kan hente meg varmt vann i kantina, og det er gratis. åja, en liten gledespreder i dag er et solid dekke av snø over hele lille Eid!!

en liten gledespreder til, bare fordi jeg er i ett unormalt godt humør idag, forvirrende nok.

 

Leave a comment

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

Leave a Reply

