Mitt liv som hund

jeg var vel rundt åtte eller ni år gammel da jeg fikk “Mitt liv som hund” til jul av bestemor og bestefar. første gangen jeg såg filmen syns jeg den var rar, men det var ett eller annet som gjorde at jeg så den opp igjen og opp igjen. jeg og lillebror. i senere år har selve filmen blitt lettere å forstå og jeg ser hvor fantastisk den er, og jeg ser hvor forferdelig den er. den er sår og trist og litt vond og bitter å se på. men den er også nydelig vakker. å, nostalgi…

 

Leave a comment

Filed under Filmatiske vidunder

Leave a Reply

