you might be looking for reasons, but there are no reasons… I am sad…

“Hold Still” er en bok av Nina LaCour, den handler om Caitlin og Ingrid, eller den handla om Ingrid. fortid. Ingrid tar selvmord, og til bestevenninnen hennes, Caitlin, har hun skrivet et lite brev i dagboken sin. hvor hun prøver å forklare. Caitlin må nå gå videre, uten bestevenninnen sin.

jeg har faktisk ikke lest denne boka enda, men jeg kjenner på meg at jeg MÅ. den er allerede lagt til “to read” lista mi på Good Reads, og neste gang jeg har penger til bøker, skal den kjøpes. og leses. i mellom tiden får det holde at jeg snik-leser forfattern Nina LaCour sin hjemmeside om mer informasjon, pluss at jeg ser reklame traileren på boka om og om og om igjen. det blir liksom ikke bedre enn ord.

Leave a comment

Filed under Bøker, litteratur

Leave a Reply

