dagens ironi er at jeg idag våkna klokka sju for å ha god tid på badet. Jeg kom tidlig på skolen og så kommer jeg på det, tentamen. ikke jeg, men så og si resten av klassa har tentamen idag og jeg, jeg har fri. smålig irritert og littegrann lattermild ringte jeg mamma og fortalte forglemmelsen, også gikk jeg rett tilbake på hybelen, skifta tilbake til pysjamas og sov til jeg våkna. halv ett.

nå sitter jeg bort med Renate (ingen overraskelse akkurat) og skal spise middag der. kan denne dagen blir mer avslappende og fantastisk? klokka tre idag var jeg opp i barnehagen til Julia og så på at de hadde skuespill, det var kjempe koslig. nå skal jeg skrive litt mer på den historia jeg jobber med i engelsk (selv om jeg tar det som privatist ja), spise herlig ovnsbakt laks og bare kose meg. i bakgrunnen spiller the cure på radio norge, Thea sitter og gjør lekser og Ulrik og Julia sitter inn i tv-stua og ser på nrk Super. Renate lager mat og julestemningen brer seg i hele kroppen, det er letter å få julestemning her enn på hybelen. det føles liksom litt mer hjemme. Nå skal jeg dekke bordet, until next time…

4153584476_a78eb1c79f_large

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint

Leave a Reply

