pictures from sunday morning/saturday night

det var nachspiel hos meg!

mangen måtte sitte på golvet, det var ikkje nok sitte plassa på hybelen min..

Jostein var “the king of the couch”

CT var i slaget!

Johan og Jostein!

Chelsea

Reidar og Leif Erik kom en tur oppom

Tiril og jeg sang “the Eye of the Tiger” for full hals, og fant ut at Jostein også digger Supernatural!

klokka halv fire kasta jeg og Tiril Ingmar og Daniel på dør, de to eneste som ikke hadde dratt til da, med et løfte om at de skulle få se slutten av “nightmare on Elm Street” en annen gang… derimot ble jeg telefon terrorisert av Nina litt etter klokka fire, og sov vel i gjennomsnitt fem timer den natta. det var en kjempe morsom kveld og det er synd jeg ikke har noen bilder fra selve ballet, men det var kjempe kjekt! mye dansing, latter og god stemning. det eneste minuset er at det var (og er) snø, så å gå på høye hæler på is dekket av snø var kjempe vanskelig, og Johan og Jostein måtte hver sin gang hjelpe meg så jeg ikke brakk hofta, foten eller nesa.

Leave a comment

Filed under Festligheiter og feirerier, Foto og slikt fint

Leave a Reply

