min julaften

åh jeg godter meg litt når jeg ser på innlegget jeg skreiv i går kveld, for å si det mildt så var jeg drit forbanna… godt at jeg er en ganske så kortsint person… sitter i skrivende stund på jobb og koser meg veldig, det er så greit å ha en jobb man trivest med! deilig var det også da butikkene åpna i dag, og jeg blei fint minnet på at det er romjulssalg på elkjøp. kan det bli bedre? ikke får min del, for jeg skulle kjøpe kamera utstyr, og det blei gjort for 500 lappen.. herlig!

apropos kamera, jeg går imot meg selv og legger ut noen av de første bildene jeg tok med mitt nye, njudelige, speilrefleks kamera… her er min julaften post-pakker!

Bestefar og den nye lusekofta hans var mitt første objekt!

gavene mine, deriblant fotoboka “paris diaries” som jeg hadde ønska meg kjempe lenge… kjærleik.

kompakt kameraet mitt, gjemt under alle gavepapirene som jeg syns var for vakre til å kaste…

bestemor❤

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint

Leave a Reply

