They Call Us the Cullen’s You Know…

Tida går til leiking med kamera, til og med spansk timen i dag gikk det litt kamera og photoshop til. men eg gjorde også det eg skulle. til slutt. eg har ikkje mykje tid til bloggen idag, må levere ei diktanalyse eg stadig vekk gløymer. i morgon er første karakter møte, så den bør vel helst ha komt inn til dess. det er berre så synd at eg meiner diktanalyse er umulig å gjere perfekt, med di alle oppfattar eit dikt annerleis og det som kanskje kan seie så mykje til éin person, ikkje gir ein annan noko i utbytte. jaja. biletene er frå nyttårsafta, og dei er av meg og min bror også berre min bror. ellers har eg mange andre bileter eg kunne lagt ut, men eg er ganske kresa på kva eg lar andre sjå. eg oppdatera flicker sida mi av og til, men eg har ikkje pro, så det blir berre nokre få bileter i månaden… oh well…

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint

Leave a Reply

