Min Laurdag

utsikten min då eg vakna i dag tidleg

vi åt lunsj på TD i Måløy etter litt januar salg shopping.

Eskil Olai

Mamma

Eg prøvde å ta bilete av alle dei nydelege istappane som hang i takrennene på husa, medan eg sat i ein bil i bevegelse. det var ikkje lett.

så reiste vi heim igjen vekk i frå Måløy og over brua.


Etter nokon timar med avslapping og tv-titting i heimen, laga vi pizza til vi fekk besøk. sidan eg er blitt vegetarianer fikk eg lage min eigen pizza, ein eg laga heilt frå byrjan av faktisk. det vil sei, mamma laga sjølve bunnen, men eg laga saus o.l. heilt sjølv. ikkje noko 1-2-3 her i gården.

Vi fekk besøk av besteforeldrene og tante signe; her bestefar!

bestemor

Tante Signe

Så var det pizza tid, og min vegetar pizza vart sjåande slik ut, og den smakte kjempe godt!

Etter middag, leika eg meg med å stille inn eksponeringstid på kameraet, medan mine brør hadde kvalitetstid på golvet med Olsenbanden Jr.

Og det summerer min laurdag, korleis var din?

my saturday in pictures: we went to Måløy to shop (oxymoron, i know), and we had lunch at TD, a coffee bar, during the drive home i tried to take pictures of all the icicles hanging on the many different houses whilst in a moving car. it was rather difficult. then i made a vegetarian pizza, seeing as i am vegetarian, and we had dinner with my grandparents and my aunt Signe. It was a lovely day! How was yours?

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint

Leave a Reply

