coffee, listmaking and gilmore girls

medan eg sit her på jobb no, og ser på gilmore girls og kosar meg, skrive eg lister. lister om alt. kva eg skal gjere idag, til kva tidspunkt og korleis, kva bøker eg skal lese dei neste seks vekene, kor mange sider per dag og liknande. skulerelaterte lister; kva lekser til kva dag og kor mykje tid, karakter foresetter til skuleslutt, kva innleveringar eg har i framtida, nær og fjern, og når eg skal begynde å lese, skrive og arbeide med said innlevering. Lister over kva eg skal bruke dei heile 2 frihelgane mine på heile 8 veker, og kva eg korleis eg skal forvalte pengane eg tjener. jah… så, med kaffien i handa sitt eg og skriv liste på liste på liste, og hadde Kristin vore her no, hadde ho mest sannsynleg rive pennen ut av handa mi og gøymd listeboka mi. for ja, eg har ei listebok, og ja, eg er ein listeskrivar, a recovering listmaker as it is… men idag har eg eit massivt tilbakefall, og side på side med lister er det triste, men eigentleg ganske herlege, beviset!

beklager dårlige bilder, men eg orka ikje å begynde å photoshoppe dei.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “coffee, listmaking and gilmore girls

  1. Yngvild

    Lord of the Flies er so utrulig bra😀

Leave a Reply

