Bloggen er renovert og eg er meir enn klar for at innhaldet, lik lay-outen, skal bli forbetra. Før eg får spørsmål om headeren må eg vel nesten pressisere at eg har gjort noko svært uloveleg og stelt biletet frå Weheartit, inntil eg får teke eit bilete sjølv som representerer bloggen. Kjelda til headeren finn du her.

Nytt namn på domenet også (om det kan kallast eit domene då), Photographs and Imaginary Pixies. mest fordi eg vil bloggen skal handle meir om fotografi og mindre meg, men også fordi i boka Jane Eyre (skriven av Charlotte Brontë), kalla mr Rochester Jane for “my little pixie”, og det høyres berre heilt nydeleg ut. det er min allusjon til litteraturen som blir framstilt i bloggen. No skal eg spurte opp i kantina, sitter forøvrig på lesesalen på biblioteket og skal etter rett gjere SOS innlevering, kjøpe meg kaffi og noko lunsj, også er planen å få tatt noko bileter idag. Kvardagen er som sagt hektisk, men eg likar det faktisk litt.

I have now spent an eternity renovating my blog, as you might have noticed, and I am now more than ready that the substance of this blog, as the lay-out, will be better and improved. Before i get any questions about the header, i must admit that i have illegally borrowed this picture and cropped it for my own satisfaction from weheartit. It is only temporary until i have a photograph by myself which is representative enough of the blog. The source to the header picture you will find here.

The domain (if i can call it a domain) has also gotten a new name, Photographs and Imaginary Pixies. I changed it mostly because I want the blog to be more of a Photoblog and less of a me-blog. Also the Pixie part is a con-deluded way to show that it is also about literature. I will not be surprised if I am the only one to see the connection (at least in the beginning), but if you have read Jane Eyre by Charlotte Brontë, you might get it. In the book mr. Rochester calls Jane for “my little pixie”, and I find that completely and utterly beautiful, and therefor i chose said name. Now, after writing this very pointless post, i will run up to the school cafeteria and buy myself a cup of coffee and some lunch. my goal for today is to also take some pictures, it is a hectic week, but i sort of like it.

4 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting, Musikalske eventyr

4 responses to “

  1. merita ( elisemerita.blogg.no )

    😀

  2. Kristina: Mm, det kan gjøre et portrett av en person om til noe mye mer.
    Høres helt fantastisk ut, hvordan har du egentlig kommet deg dit. Via en skole ?
    Nei ikke sant, og det var ikke jeg heller. Men tja, det er nok sikkert bare en liten tenåringskrise.. Og forhåpentligvis vil jeg være back on track.
    Jah, ikke sant. Eller om du brenner for noe så intenst, men samtidig så er man helt forferdelig i yrke. Så det er heller ingen fremtid .. Det virker grusomt.
    Håper da det !
    (:

  3. så fint. super!😀

    xoxo

Leave a Reply

