frukost og lister

Frukosten min! Tine Ja vanilje jogurt, en neve havregryn, to små nevar knust allbran flakes, 5 knuste valnøtter og varme blåbær. 1 kopp sterk kaffi, 1 glas granateple jus og en multivitamin. namm!

Sidan eg har gjort ferdig sosiologi & sosialantropologi innleveringa mi til idag, slepp eg dei to første timane på skulen idag. Noko som gjer at eg har god tid til å lage skikkeleg frukost og skrive lister medan eg høyrer på p3 og les på medie & informasjonskunnskap leksa mi. herlig herlig!

Since I have finished my sociology and social anthropology hand-in, i have the first two classes off today, giving me time to make a proper breakfast and write more lists while i listen to the radio and do my media homework. lovely lovely.

My breakfast: low fat vanilla yogurt, oatmeal, wholewheat flakes (crushed), walnuts (crushed) and warmed blueberries. 1 cup strong coffee, 1 glass pomegranate juice and a multivitamin. yummi!

8 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Mat

8 responses to “frukost og lister

  1. Nå fikk jeg helt sinnsykt lyst på kaffe, og på nøtter.o_O Deilig med god tid om morgenen, og lister må til.😀

  2. Sv: Tusen takk!🙂

  3. sv: Jeg er så utrolig enig! Spesielt når det kommer til de som bare flyter gjennom skolehverdagen som du sier. . . Nå skal jeg ikke si at jeg ser så mye folk som fortsatt er stuck i 18-års alderen. Men skjønner godt hva du mener, bare trist de ikke skjønner det selv…

  4. Kommenterer jeg riktig nå?

    Ja, det skal du! Stem på meg! ^^

  5. Sv: Slik! Nå kan jeg det vet du😉

    Spamkomentarer er jo kos, haha!
    Truls tar av på Gullfisken😀 Verdt å få med seg!
    Bra du endelig fikk noen bra bilder😉

Leave a Reply

