Dagens Fotograf!

Dagens fotograf er dans-norsk og heiter Nikoline Rasmussen. På Flickr sida si beskriv ho seg sjølv som “nikoline, an 18-year-old with a camera, living in tromsø, northern norway”. Bileta hennes er veldig prega av natur bileter og ho verkar veldig inspirert av den norske, og då spesielt den nord-norske, naturen. (and please correct me if i am wrong!!). Ho har blant anna vore intervjua av fotobloggen NotCommonPeople, og utan meir virrvarr skal de få sjå nokre bileter av denne fantastiske fotografen!

 by nikolinelr

 by nikolinelr

 by nikolinelr

 by nikolinelr

 by nikolinelr

Beklager små bileter, teknologi og eg er ikkje alltid like gode venner (noko tre øydelagde mobilar og to krasja pcar kan fortelje dykk). dersom du vil sjå bileta i større format berre klikk på dei og du kjem til flickren hennes!

the photographer of the day is danish-norwegian Nikoline Rasmussen. On her flickr page she describes herself as “nikoline, an 18-year-old with a camera, living in tromsø, northern norway”.Her photographs seem very inspired by the norwegian, and in particular the north-norwegian, nature, as many of her photographs take place outside in “abandoned” nature and by the the ocean. (please correct me if i am wrong on any accounts!!). she has been interviewed by the photoblog NotCommonPeople.

my apologies about the small pictures, me and technology do not always get along (as three totaled mobile phones and two crashed computers will tell you with a vengeance). if you click on the photo’s you will go to the original upload on her flickr page, so do that!

9 Comments

Filed under Dagens Fotograf

9 responses to “Dagens Fotograf!

  1. Sv: Tusen takk😀 Jeg liker egentlig det meste av musikk, så tiden får vise om jeg liker spillelista di!

    Ble skikkelig inspirert av disse bildene. Blir også motivert, for jeg ser at det er mulig å bli en stor fotograf her i Nord🙂

  2. Karoline

    Sv: Tusen takk🙂

  3. Kristina: Rakk bare å høre gjennom den sangen før jeg måtte gå min vei fra dataen. Men skal nok høre på flere fra bandet🙂
    Jeg er utrolig, utrolig, vanvittig dårlig i å prøve meg frem. Til tider.

  4. skikkelig fine bilder😀

  5. Nydelig bilder! Tusen takk for tipset🙂

  6. Sykt fine bilder😀 Vil du hjelpe meg? Bloggen din er så fin og ryddig, og noe jeg alltid har lurt på, er hvordan man får “egne kategorier” man kan klikke videre til, på toppen av bloggen🙂 eks, hjem og bilder🙂
    Håper du svarer meg, og stå på med den fine bloggen din ^^

  7. Tycker det är en superbra blogg du har, man finner så mycket inspiration bland de fotografer du visar upp som “Dagens fotograf”. Keep it up!

Leave a Reply

