Dagens fotograf – J A Mortram

Dagens Fotograf heiter J AMortram, han er frå Dereham, United Kingdom og arbeider som formynder og frivillig i den lokale psykisk helse kunst gruppa si, noko eg finn veldig inspirerande sidan eg sjølv har jobba med psykisk utviklingshemma og jobbar som pleieassistent. Sida til kunst gruppa han arbeider for kan du finne her, veldig mange fine bilder! Mange av hans eigne bileter er frå det senteret han arbeider på og det er bileter av så mange vakre mennesker og eg blir berre heilt inspirert! Ellers så skal de få sjå kvifor eg valde han som dagens fotograf, for han tar forbaska gode bileter også!

City life by J A Mortram

Market town by J A Mortram

som de ser så er dei fleste bileta teke i svart/kvitt, noko eg meiner gir bileta ein større djubde. eg fekk dessverre ikkje til å få med mitt yndlingsbilete, det kan de sjå her. Flickr sida hans og portfolio her og her.

The photographer of the day is J A Mortram. He comes from Dereham, UK and works as carer and volunteer at his local mental health art group, something I, who have worked with mentally disabled people and am a nursing assistant, find very inspiring. the art group he works with has its own flickr page which you can visit here, there are loads of beautiful pictures and drawings. A lot of his own photographs are of the people in this art group and about it, and there are photographs of so many beautiful people, it just inspires me immensely. Above you can also see why I chose him to be the photographer of the day, he does take some bloody good photographs too! As you can see, most of his photographs are in black and white, which I mean gives them so much more depth. Unfortunately I had some difficulty uploading my favorite photograph, but you can see that if you only press here. You will find his flickr page here, and his portfolio here.

8 Comments

Filed under Dagens Fotograf

8 responses to “Dagens fotograf – J A Mortram

  1. Fikk bare sett de to første bildene, de andre ville ikke åpne seg. Likte de to første ihvertfall:)
    Sv:Uff, det må ha vært helt fryktelig med de massegravene da! Det er det ikke sikkert jeg hadde klart heller!
    Takk skal du ha:)

  2. Åh, så vakre bilete! Eg har planar om å jobba med psykisk utviklingshemma i sumar, hvis eg får den jobben då🙂

    Eg likar bloggen din! Så, eg kjem til å fylga deg på bloglovin tingen🙂

  3. Han er ekstremt flink å ta bilder!🙂

  4. send meg en mail🙂

  5. What a lovely photoblog you have!

  6. sv: Faktisk ikke :p det som overrasket meg da jeg så resultatet.

Leave a Reply

