in the night time

sjølv om eg har sitte på hybelen min i to dagar med svak feber, tett nase og sår hals, fekk eg det for meg, i eit lite insperasjons kick, at eg skulle ta en tur ut å ta natte bileter. sikkert ikkje den beste idéen helsemessig, men det vart nokon dugelege bileter ut av det. sjølv om photoshop ikkje verkar på macen lenger, og eg måtte redigere på iphoto. eg likar ikkje redigeringsprogrammet til iphoto.

even though I have been stuck in my apartment for two days with a small fever, a stuffed nose and soar throat, i still went out, in an inspiration kick, to take some night pictures. probably not my smartest decision health-wise, but i got some alright photographs out of it. even if photoshop stopped working and i had to edit them using iphoto. i dislike strongly the editing program following iphoto.

9 Comments

Filed under Foto og slikt fint

9 responses to “in the night time

  1. sia

    sv. ja det håper eg og😉

  2. Oi, likte veldig godt det første bildet!:)

  3. Så kule bilder! Litt mystisk og dyster stemning. I like it.

    Det første var råkult.

  4. Kat

    Sv/ Takk igjen! Sinnsykt gøy å være ute i snøen sånn med en skikkelig blitz og bare leke. God bedring!

  5. Sv; Tusen takk:D

  6. sv; takk for kommentar!😀

    sykt kule bilder! 😉

  7. Det første bildet var utrolig kult!

    SV: Takk🙂

  8. sv; tack så mycket och tack detsamma! vad kul att en norsk har hittat till min blogg!:)

Leave a Reply

