ladidadadidadada

eg skal eigentleg sitte å skrive som ein idiot på boka mi no. men det gjer eg så klart ikkje, i staden sitter eg på kjøkken gulvet mitt og høyrer på Elephant Parade og Angus & Julia Stone medan oppvasken får ligge i blaut ei lita stund. grøss. eg hatar å ta oppvasken og ville gjerne gitt eine nyra mi for ei oppvaskmaskin. dessverre er ikkje hybelen min laga for at det skal kunne vere oppvaskmaskin på kjøkkenet. ikkje ein gong ein liten benk oppvask. blæh. teite hybel. eg skal skrive på boka og eg skal ta meir bilete og eg skal rydde rommet og eg skal bli flinkare til å blogge og eg skal skrive manus til radioprogrammet på måndag. eg skal også lære meg å bruke komma, eg må berre komme i arbeidsmodus, og det er ikkje berre berre når ein har vore sengeliggjande i fire dagar. fuck forkjølelse.

dagens speleliste! that awful sound

og dagens fine liste!

4077757238_3a2b2e8ee3_large

the pretty list of the day.

..

i am supposed to be writing in my book right about now, but of course i am not doing that. in stead i am sitting on my kitchen floor listening to Elephant Parade and Angus & Julia Stone while my dirty dishes soak in water. shiver. i hate doing the dishes and i would gladly give away my right kidney for a dishwasher, but my flat is not made to make doing the dishes easy and has no place nor any outlet for a dishwashing machine. blah. stupid flat. i am going to write my book and i am going to take more pictures and i am going to clean my room and  i am going to be better at my blogging and i am going to write the script for the radio program on monday. i am also going to learn the purpose and power of the comma. i just have to get into work mode, and that is not always an easy task. especially not after being sick for four days. fuck the flu.

Playlist of the day! that awful sound

8 Comments

Filed under Skriverier og tekstar og slikt.

8 responses to “ladidadadidadada

  1. Sikkert ikke moro å måtte vaske opp for hånd nei… du får ha en flott fredagskveld videre i allefall!😉

    Sv. Tusen takk for flott kommentar på bloggen min.🙂

  2. SV: Tusen takk!🙂

    – Skal du gå på skole der?

  3. åh, takk!
    ooh, jeg er med på den listen, ass!

  4. Sv: Tusen takk :)!

  5. Den listen beskriver perfekt alt jeg skulle ønske jeg kunne!

    Jeg er også lei av oppvask. Eneste jeg kan trøste meg med, er at jeg ikke bor på hybel lengre🙂

  6. ååh, skriver du en bok!😀 vad roligt! du kommer kunna skriva, som jag brukar tänka: “jag gick en gång längs en stig som tog mig till en fantasi och jag kan gå där igen”. kom på det alldeles själv!

    puss & kram

  7. SV: nei, jeg har ikke tatt det i sort hvitt🙂

Leave a Reply

