In the night time pt.2

Har jobba heile helga og nettopp vore i gebursdagselskap til kusina mi, så eg legg berre ut nokon fleire bileter frå nattevandringa mi før i veka. i morgon får eg forhåpentlegvis henta pakken frå scandinavian photo og då blir det kanskje litt nye bileter. tenkjer også at eg kjem med ein ny “dagens fotograf” i morgon, har ei liste med fotografar eg har snakka med som har gått med på å la meg låne bileta deira. jippi! syns det er kjempe kjekt at eg har fått slik god respons på akkurat dei innlegga, for eg har det kjempe kjekt med å lage dei!

I have been working all weekend and i just got back from my cousin’s birthday party, therefore I am just going to post some more photos from my night wandering escapade last wednesday. hopefully i will pick up my stand at the post office tomorrow, and then there might be some new pictures. i am also probably going to post another “photographer of the day” tomorrow, i have a small list with photographers who have agreed to be featured here. yay! i think it is great that i have gotten such a positive response on this column, because i just love making these posts!

3 Comments

Filed under Foto og slikt fint

3 responses to “In the night time pt.2

  1. Sv:Den avsluttes i morgen, så du får følge med å se!:o)

Leave a Reply

