Sjå kva som datt ned i postkassa mi idag!

Eg henta ikkje posten før etter jobb ikveld, altså klokka halv elleve om kvelden, og då fann eg denne kjekke lappen her adressert til meg. Det er då det nye kamera stativet mitt som eg bestilte hjå scandinavian photo, yay! det einaste negative er at eg ikkje får henta det før på mandag. bah!

when i picked up my mail after my night-shift, i found a note telling me that i have a package waiting from scandinavian photo. it is my new camera stand, yay! unfortunately i won’t be able to get it until monday. bah!

btw: noken søkte på “ringer under øynene” og kom seg inn på bloggen min… wtf guys!

11 Comments

Filed under Foto og slikt fint

11 responses to “Sjå kva som datt ned i postkassa mi idag!

  1. Ohh, kva kamera har du kjøpt deg?🙂

  2. Åja😛 Eg trudde da sto “Det er då det nye kamera mitt som eg…” Haha! Stativ er hendig!

  3. Tusen takk for kommentar på bloggen min!
    Kjempe fin blogg du har🙂

  4. Ouh, heldig da, selv om du må vente til mandag😛

  5. Sv: takk skal du ha!:) Ja, det har du helt rett i!

  6. sv: tusen takk!🙂

  7. takk for at du likte det, det set eg pris på!

  8. sv: ja jeg hadde det veldig gøy!😀

    jeg liker at du legger ut bilder av fotografer du finner og liker, det er bra med anbefalinger for andre🙂

  9. Herlig! Grattis med det. Jeg har 3 stativer, men det ene er litt ødelagt, det andre er så lite og det siste som er i orden er skikkelig dritt. Ser ut til at jeg må bestille meg nytt stativ snart jeg og :p

    Kanskje du kunne skrevet litt om stativet ditt når du har tatt det i bruk litt og sånn. Jeg liker å lese personlige meninger om fotoutstyr🙂

  10. Sv: gjør det. Er kjekt å høre meninger fra andre enn de som selger produkta🙂

Leave a Reply

