Dagens fotograf – Hannah Davis

Britiske Hannah Davis (21) studerer BA Art Practice ved Goldsmiths i London. Biletene hennes er prega av ein fasinasjon av det litt mystiske og mørke, og ho verkar spesielt fasinert av temaene jord og magi. ho tek bilete ein får gåsehud av.


Flickr side, Cargocollective, Wolf and Moon, the land between here and the mountains, hellohand, imaginary zine

….

British Hannah Davis (21), studies BA Art Practice at Goldsmiths in London. Her photographs seem very influenced by a fascination of the dark and the mysterious, and in particularly the subjects “earth” and “magic”. her photographs will give you goosebumps.

Flicr page, CargocollectiveWolf and Moonthe land between here and the mountainshellohandimaginary zine

16 Comments

Filed under Dagens Fotograf

16 responses to “Dagens fotograf – Hannah Davis

  1. Sv: Ja, er fint, men kaldt! Var vel rundt -10når disse bildene ble tatt, nå er det heldivis nede i -1,5 så da er det ikke så ille! hehe. Utrolig vakre disse bildene var!!

  2. Sv: Tusen takk!🙂

  3. takk! jeg liker bloggen din, mange fine og søte bilder:)

  4. ååh, de 4 bilde var kjempe kult!😀

    SV: jeg og skal skrive budsjett idag😛

  5. har uansett ikke råd til å dra da.. (:

  6. Fine bilder hun har tatt.🙂

    Sv. Tusen takk for flott kommentar på bloggen min.😀

  7. sv: Ja, deilig med litt varmere vær! Skal bli deilig når våren kommer altså : D

  8. Nydelig det på toppen der!🙂

  9. Heii, vil bare fortelle deg at nå har jeg laget en lenkeliste på bloggen min over mine favorittblogger, og du er en av dem!

    Ha en fin dag!

  10. Vilka vackra bilder!

  11. sv: aw, takk hihi.

    jeg elsker nr 7 og 8!!!

  12. wiiii! (nå skal jeg til byen for å sende objektivet ditt, og vil bare påpeke at det SNØR og tar 20 min å gå <3)

Leave a Reply

