Julia

nesten niesa mi, Julia, på fire år elskar å bli tatt bilete av, difor tek eg alltid fram kameraet når ho er sur eller lei eller kva det skal vere, og då er ho blid som ei lerke igjen. eg likar dette biletet av ho veldig godt og føler det har mykje potensiale, dessverre er det ein liten faktor som gjer at eg får lyst til å hoppe frå ei bru, nemleg redigeringa. eg har ikkje photoshop lenger, fordi det streikar, og er naudsynt til å redigere bileta mine gjennom iphoto. eg hatar iphoto. det er så begrensa kva ein kan gjere med bileta jo!

my almost niece julia loves to have her photo taken, so whenever she is sad or angry or at all in any kind of mood, all i have to do is take out the camera, and she is happy again. i really like this photograph and i feel it has a lot of potential, the thing that makes me want to jump from a bridge however, is that i (as you might know) do not have photoshop anymore, so i have to use iphoto. i really loath iphoto, it is so limited!!

9 Comments

Filed under Foto og slikt fint

9 responses to “Julia

  1. Sv: Tusen takk🙂
    Sjokolade er knæsj, men er ikke helt into kaffen. Nå ble jeg litt sjokoladelysten.. Uff.

  2. Oi, ser at den gamle bloggadressa mi står på feltet her oppe. DETTE er min blogg😀

  3. Oi, unnskyld for spamming, men deeeettteee er min blogg. Nå ble det litt flaut.. Heia:)

  4. Hehe, søta!
    Kanke du laste ned photoshop?

  5. Så søt! Synd du ikke har photoshop lenger da:/ Er avhengig av det jeg!

    SV: Tusen takk🙂

  6. sv: Tack så mycket! =)

  7. Ja, veit livet er fælt uten bilderedigeings program haha:D
    Jeg likte bildet, det var nydelig! Lykke til med redigeringa da;)
    jeg har photosop, men *kremt*kan dt ikke…hehe
    så nøyer meg med picnik.com…overraskende bra bare man lærer seg det..hehe

    sv:hehe, tusen takk:D Ja, det var utrolig koselig å ta bilder med noen av vennene mine:) kos deg!

  8. Hei hei:)
    Kul blogg!
    Klemz Ingvild (iogo)
    NB: kommenter gjerne tilbake

Leave a Reply

