Dagens Fotograf – Oliver Bryce Yates

Oliver Bryce Yates (23), frå Sydney, Australia, seier at han blir interessert i å ta bileter i byrjinga av kvar veke, og på slutten hatar han det igjen. Inspirasjon hentar han frå mat, sigarettar og sex og med sine mange kameraer (Ricoh 35mm, Polaroid 600se peelback camera, 2 land polaroid cameras, SX-70 Polaroid Camera, 2 passport polaroid cameras og ein Yashica medium format camera + eit øydelagt leica kamera som ikkje verkar lenger etter han mista det frå ei høgde), tek han utsøkte bileter. dei stel pusten frå ein.

flickr side, blogg, photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

www.Bryceyates.blogspot.com

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Oliver Bryce Yates (23) from Sydney, Australia, says that his interest for photography starts at the beginning of every week, and that by the end of it he loathes it again. His inspiration comes from food, cigarettes and sex and with his many cameras (Ricoh 35mm, Polaroid 600se peelback camera, 2 land polaroid cameras, SX-70 Polaroid Camera, 2 passport polaroid cameras and a Yashica medium format camera + a leica which is now broken after he lost it from what he explained as great heights), his photographs are explicit. it will steal your breath.

Flickr page, blog, photobucket

21 Comments

Filed under Dagens Fotograf

21 responses to “Dagens Fotograf – Oliver Bryce Yates

  1. Sv: Takker :)!

  2. Å, herlige bilder!!

  3. sv: Ja, den er det🙂 Hahah, er så noob på html dingser ellerno så fikk ikke linket deg ……

    Ikke sant! Første gangen med så gamle kameraer så blir spennende å se om det gikk bra. Vi hadde i tillegg rigget opp et lite “studio” for bedre lys osv. Så håper lyssettingen ble okei.

    Tusen takk, føler det er mer innleveringa jeg trenger litt innspill på nå ! 🙂

  4. Sv: Neida, men uansett. Får vel lære meg sånt en gang i fremtiden🙂
    Jaa, er kjempe nysgjerrig på morgendagen for det er da jeg får de tilbake !

    Hah, hmm. Vel, det skal være et essay så jeg tenker jeg skal drøfte over hvor vidt vi nordmenn faktisk holder oss til “klisjèene” våre. Eller om det typiske norske har blitt noe helt annet enn hva vi selv fremstiller. Som for eksempel det med ski, det er neppe alle nordmenn som er født med ski på beina for å si det sånn.
    Og det morsomme med heavy metal, er at utlandet tenker på Norge som en heavy metal nasjon, mens nordmenn derimot kanskje ikke følger helt den strømmen selv om det til tider produseres noe av verdens beste metallmusikk her !

  5. // ja, sommer …<3

    Kjempe kule bilder🙂

  6. sv:Ikke sant. Vel, får se hvordan det går. Og skal nok ikke stereotype nordmenn, men heller se på hvilke stereotyper det er og muligens fra mitt synspunkt se om de egentlig er så fremtredende som man skal ha det til. 🙂

  7. Fint!

    SV: Tusen takk! Så koselig:)

  8. Sv: Tusen takk!🙂

  9. sv: tusen takk:) Ja, får huske det neste gang jeg er hjemme, hehe!
    Likte veldig godt tonene og lyset i bildene til Oliver !

  10. SV: Takk for en hyggelig kommentar. Glad for å høre at du likte bildet🙂
    Mange fine bilder her også. Også likte jeg blogg oppsettet ditt utrolig godt!!!🙂

  11. Spesielle bilder altså!:o)

  12. Sv; Eg har eit vanleg digitaltkamera, Canon IXUS 70.. Men eg har fryktelig lyst på speilrefleks. Men eg skal kjøpe meg det snart.

    Ja, eg har lyst å kunne det, men eg finne ikkje brukarveiledninga.. “/ Eg får leite litt til.

    Japps, det gjer eg (:

  13. Ah! Råe bilder!

    Sv: Takk!😀

  14. Så finn blogg. Liker innleggene med dagens fotograf, men du tar også mange fine bilder🙂

    Sv. Takk ^^

  15. Da burde du vrikelig se filmen, for den er helt nydelig! Når jeg så den på kino, satt det en ganske gammel mann forran meg og hun jeg var der med, og grein. Og det gjorde vi også, for å si det sånn😛 haha!

  16. wow. nydelige bilder da🙂

    sv: tusen takk!! <3<3

  17. Åh, jeg likte bildene. Fikk skikkelig hippiefølelse. Fine!

    Er de fra flickr? Jeg har jo et polaroid kamera hjemme, når jeg ser sånne bilder får jeg lyst til å bestille papir så jeg kan starte å fotografere.

  18. Shit, vilken grym fotograf du har länkat! Alltid lika kul att se! Och kan tänka mig att fotograferna känner sig stolta över att bli länkade såhär – hade det varit jag hade jag blivit grymt glad😀

  19. wow, flink!

    / takk😀

Leave a Reply

