the notebookdoodles

det er ingen løyndom at eg er eit lite listemenneske, men det er ikkje berre lister eg likar det meste som er nedskrive eller skribla meiner eg er heilt fantastisk! Og difor vart eg kjempe glad då eg fann denne sida her, ein blogg full av mange fine skriblerier og krussedullar! kva kan vel vere betre enn det? difor er dagens liste nettopp frå denne bloggen!

tihi. eg er også eit lite te-dyr! flicker sida hennes her!

no skal eg vere litt kreativ med glitter og lim og saks, også skal eg drikke kaffi med Renate og sjå på brannmann sam med vesle Ulrik. glede.

i do not think that it is any secret at all that i am one of those list-people. however it is not just lists i find beautiful, it is anything at all written down or doodled, and i was therefore immensely happy when i stumbled upon this site today. A blog full of beautiful doodles! can it get any better than that? anywho, when looking for a pretty-list i decided to choose one from this blog, you see, i am sort of one of them tea-people too. tihi.

beside the point, i am now going to try to be a little creative with glitter and glue and scissors, i am also going to drink coffee with Renate while watching Fireman Sam with precious little Ulrik. joy.

7 Comments

Filed under Lister, annbefalingar og fine ting

7 responses to “the notebookdoodles

  1. K.

    FIN!!!!!!

    kjempegodt tips!

  2. Sv: Tusen takk🙂

  3. å, jeg er også et listemenneske! folk må tro jeg er helt syk fordi jeg skriver så mange lister. som oftest ting jeg må huske, men også ting som jeg vil gjøre/kanskje vil gjøre/drømmer om å gjøre/ikke skal gjøre – ja, du tar poenget. bor en liten strukturert nerd i meg, tihi.

    /takktakk! ja, venninnen min har fint kjøleskap med mange fine magneter. liker det!

  4. Så fint : ) Må begynne å drikke litt mer te, tror jeg ; )

  5. Sv: Takker!🙂

Leave a Reply

