kreativitet og konkurransar

Resultatet av mitt kreativitets prosjekt, ikkje perfekt, men syntes det vart litt stilig eg då. tihi.

visste de forresten at eg er forelska i Albert Einstein? og at eg også er forelska i Jim Morrison, Joe Strummer og Edward Ferrars. Ja, også Petter Northug, fordi han er så jævla rå på ski. I dag har eg satt saman ei lita speleliste dedikert til Albert Einstein, hans liv, død og genialitet. kall meg nerd og dø. Albert Einstein’s last words were ” I have done my share, it is time to go. I will do it elegantly”

eg driv forresten og lure på om eg kanskje skal ha nokon konkurransar på bloggen? fotokonkurranse då så klart, kan ikkje de gi meg litt feed-back om kva de ynskjer å lese, og om de eventuelt ynskjer ein konkurranse, kva meiner de premien bør vere? berre legg att ein liten kommentar om kva de vil, så skal eg tenkje litt på det!

..

yesterday i tried being creative, and ended up with the picture above as the end result. it isn’t perfect, but i think it has a little something.

By the way, did you know that i am hopelessly in love with Albert Einstein? and that i am also in love with Jim Morrison, Joe Strummer and Edward Ferrars? And of course Petter Northug, because he is such a damn good skier. today i put together a playlist dedicated to mr. Einstein, to his life, death and geniousness. Albert Einstein’s last words were ” I have done my share, it is time to go. I will do it elegantly”

I am also sitting here pondering the idea of having a contest on the blog. a photo contest. it would be real nice if you readers could give me some feedback on what you would like to read, and, if you want the contest, what should the prize be? anywho, just leave me a comment containing your wishes and i will think it over!

4 Comments

Filed under Foto og slikt fint

4 responses to “kreativitet og konkurransar

  1. SV: Ja, bli med du også 🙂 Fristen går snart ut!

  2. Shit, grymt jobbat! Bra fantasi du har😀

  3. jeg syns det var stilig:D
    HEHE Kreativt…
    alle er vel litt nerdete eller hva?
    fotokonk hadde vært gøy si ifra hvis du skal ha dte;)

    sv1:hihi:D Ja, det er sant man er avhengig av redigeringsprogramXD Jeg fikk photoshop c3 gratis av en venn hehe;)
    Ja, jeg har sett så vidt noen få turer på youtube<3
    Ha en enestående vinterferie & kos deg i helga;)

  4. Sv: ja jeg er jo fra Smøla, veldig veldig øde. Men bor i Kristiansund nå som er helt passe stort. Tenkte at jeg ville til Trondheim eller Oslo siden jeg ville til “storbyen” men det blir nok kanskje Volda ja ;P Får heller flytte til en større plass litt senere! Da blir det forhåpentligvis det store utland!

    hihi glitter er fiint😀

Leave a Reply

