Dagens Fotograf – Lyla Lamarka

Lyla Lamarka er 21 år gamal, ho bur i byen Morelia i Mexico og studerer grafisk design der, men er også veldig interessert i fotografi. Ho brukar mange forskjellige kameraer når ho tek bileter; Canon XSI, Holga CFN, Lomo Fisheye, Pentax P30 og ein Lomo Supersampler. I intervjuet sitt med NotCommonPeople sa ho “I love fashion, space and bizarre things”, noko som skin fint igjennom på bileta hennes.

Flickr Side, NotCommonPeople intervju, blogg


Lyla is 21 years-old and lives in the city Morelia in Mexico. She studies graphic design there, but is also a very interested in photography. She uses a lot of different cameras when she photographs and her equipment consists of: a Canon XSI, Holga CFN, Lomo Fisheye, Pentax P30 and a Lomo Supersampler. In an interview with NotCommonPeople she said “I love fashion, space and bizarre things”, which really shines through in her photographs.

Flickr page, NotCommonPeople interview, blog

bloglovin

10 Comments

Filed under Dagens Fotograf

10 responses to “Dagens Fotograf – Lyla Lamarka

  1. Sv: Det kan jeg se! Du tar utrolig fine bilder😀

  2. Hej🙂 Tack för kommentaren på min blogg…

  3. Sv; Takk! Må si jeg får litt, tja.. kalde føtter når jeg ser virkelige flotte bilder da, men så er jo jeg bare amatørfotograf som ikke skjønner noe særlig av alle fancy ord som finnes innen fotoverdenen🙂

  4. Stilig det av vinduet ganske langt nede på siden😛

  5. sv: takk takk!🙂

  6. tusen takk for kommentar på min blogg🙂
    og wow, definitivt min nye favorittfotograf!

  7. Som vanligt kikar man in, och hittar nya inspirerande fotografer länkade! Tack så mycket!!😀

  8. fiiine bilder!

    / tusen takk🙂

Leave a Reply

