“do you like it when you hear something before you see it?”

Eg driv og les boka “extremely loud and incredibly close” av jonathan safran foer for, eg trur, hundrede gong no. den er jo berre så utruleg fin og sår og nydeleg. den perfekte vinterferie boka. med ein kopp herleg svart kaffi og med denne spelelista her (“do you like it when you can hear something before you see it?”) på svakt i bakgrunnen, då kan ein verkeleg slappe av! og eg lovar, neste speleliste eg legg ut skal vere litt meir slik meg-i-kvardagen. altså litt meir heavy, faktisk mykje meir heavy, men av og til er det ganske deilig med slike rare indie, 60-tals inspirerte låtar også. det må eg berre seie altså.

I am currently re-reading the book “extremely loud and incredibly close” by Jonathan Safran Foer for the 100th time. it is just so incredibly beautiful and fragile and adorable. the perfect winter holiday book. combining that with a cup of pretty black coffee and this playlist (“do you like it when you can hear something before you see it?”) silently playing in the background. that causes for relaxation. and i promise the next playlist i share will be a little more my-everyday-self kind of playlist, which means heavier, much heavier, it is just that sometimes it is just so nice to listen cooky indie, 60’s inspired songs.

14 Comments

Filed under Bøker, litteratur, Foto og slikt fint, Musikalske eventyr

14 responses to ““do you like it when you hear something before you see it?”

  1. Jupp😉 I love it!

  2. Oda

    Akkurat di bildene har jeg bare redigert svart-hvitt modus, lagt til skygge og gjort di lysere ;D🙂 fin blogg !:)

  3. Sv; Tusen takk!🙂 Ja, men legger bruker den ikke. Har deviantart side: http://skapningen.deviantart.com/ Men er en stund siden jeg har oppdatert. Bruker nesten bare bloggen min til å legge ut bilder nå.

  4. Sv: Jeg skal som si takk for at du faktisk vil se mer av bildene mine!🙂

  5. Sv: Tuusen takk!🙂 Glad du likte dem!

  6. Så fine bilder😀

    sv; takk :b

  7. sv: Hihi, ja det er greit!🙂

  8. sv: tusen takk for tipsene🙂 Skal kikke innom dem.

  9. sv: Tusen takk!🙂

    Skulle ønske jeg hadde toldmodighet til å sette meg ned å lese en bok med en kopp tè i hånda!

  10. verkligen! var 3 år sen jag va där sist så hade glömt hur fin staden är:) helt sjukt kos!

  11. tack, måste erkänna att jag gillar den mycket med, men mest tröjan på bilden;) aldrig varit i bergen, är det fint?:)

  12. Hey honey! Kom med et innlegg med valpen din da!

  13. Pingback: 2010: Januar til og med Mars « Photographs and Imaginary Pixies

Leave a Reply

