Spørjerunde, dagens fotograf og An Education

Medan eg sit å ventar på svar på nokre spørsmål frå den neste “dagens fotograf”, som forhåpentlegvis blir klar anten i kveld eller i morgon, tenkte eg at me kunne ha ein liten spørjerunde her. Er det noko de lurer på er det berre å spørje, om de finn noko å spørje om då så klart.

Ellers vil eg berre fortelje det at eg no har sett filmen “an education” og eg elska den. eg elska det faktum at nesten alle skodespelarane hadde vore med i ein eller anna jane austen filmatisering, og eg elska filmen. har de ikkje sett den, må de gjera det med ein gong!

Mv5bmtk3njiymte0ov5bml5banbnxkftztcwmzawmja4mg_

Mv5bmtgzmjc2mzyxnl5bml5banbnxkftztcwodgyode2mg_

Mv5bmti4nzcwodyyml5bml5banbnxkftztcwmdkyode2mg_

Mv5bmtq5mdqxmzkwnf5bml5banbnxkftztcwndcyode2mg_

Scg122509_1309_35_large

Mv5bmti3mdmwndm5mv5bml5banbnxkftztcwmtqyodcymg_

Scg122509_1350_40_large

Scg122509_1317_13_large

Education2_large

10nib9g_large

Mv5bmje2mze2nzc0of5bml5banbnxkftztcwotyyode2mg_

Mv5bmtk0mdk1mzq0n15bml5banbnxkftztcwodcyode2mg_

No har eg berre lyst til å drikke rødvin, høyre på franske sangar og smugrøyke på verandaen.sukk. eg skal lære meg fransk altså!!

..

while i am working on the new “photographer of the day” piece, which will hopefully be posted during tomorrow, i thought it would be time for questions! so if you are wondering about anything, just ask me a question and i will answer them!

I have also now seen the movie “an education” and i absolutely adored it! i loved the fact that almost all of the actors/actresses had been in some sort of jane austen movie, and i loved the movie for it self also! so now all i want to do is drink wine, listen to french music and smoke cigarettes.

10 Comments

Filed under Filmatiske vidunder

10 responses to “Spørjerunde, dagens fotograf og An Education

  1. Filmen verkar himla fin!

    Skönt att man inte är ensam om att tycka om att sitta timme efter timme med bloglovin’-inlägg, haha🙂 Men visst är det så! Det finns så himla många fina bloggar, och man vill ju inte missa något nytt och fint inlägg🙂

    Plugg är tråkigt, men det behövs väl, antar jag🙂 Men det tar ett tag innan jag väl sätter mig med böckerna.. haha🙂

    Hoppas du får en fantastisk dag. Kram!

  2. sv: takk.🙂 Gratulerer!
    Herlig blogg du har. :’)

  3. Kolla jätte gjärna in min blogg och skriv en komentar till inlägget

  4. Sv: takk skal du ha!:o)

  5. SV: Det skal jeg prøve😀

  6. SV: takk skal du ha🙂

  7. sv: isoen på bilde er helt grei, det er jeg som har redigert den slik at det ser ut som bilde er kornet.

  8. tusen takk, kva du likte ved dei?
    åh du har så utrulig masse fint her. likar stemninga du gir.

  9. Thanx ;D
    Den filmen vil eg sjå ;D

  10. Oi oi.. Takk for filmtips, den så ut til å være fin! Skal se…🙂

Leave a Reply

