Bios: Biologi 1 – soulkilling for beginners

No har eg sitte her på biblioteket og lest biologi sidan klokka var 11.00, ho er no nesten 15.00. Noko som vil seie at eg har brukt nesten 5 timar på eukaryote organismar og prokaryote organismar og bakteriar og arkebakteriar og virus og prion. Eg har aldri i mitt liv vore meir glad for at eg er vegetarianer enn når eg les om Creutzfeldt Jacob Syndrom og kugalskap og e.coli bakterien. Ellers er planen å ta ein liten pause frå skulearbeid eit par timar, før det er tilbake på kjøkkenbordet til Renate og lese Spansk og norsk og matte. kanskje vi skal ha eitt minutts stillhet for sosiallivet mitt som nettopp døydde? frå og med… no!

og ja, photo booth er kjempe kult og auga mine er brune idag og håret mitt treng desperat ein klipp, nokon som vil klippe det?

..

i have been in the library for almost five hours straight just working on biology now. in addition i also have loads of other homework to do, such as a spanish, maths and a test in norwegian. a moment of silence for my dead social life.

6 Comments

Filed under Kristina gløymer å kategorisere

6 responses to “Bios: Biologi 1 – soulkilling for beginners

  1. Tusen takk for kommentar!:)

  2. ja, først sluttet jeg med bare kjøtt. og så noen måneder senere sluttet jeg med fugl. og så etter enda noen måneder med fisk. og så begynte jeg å holde meg unna ting med gelantin og osteløpe i. så det går graaaadvis. var en periode jeg vurderte å begynne å spise vildt (elg og slikt), men slo det raskt fra meg, haha. og det kommer til å bli veldig rart å ikke skulle spise krabbe og kreps til sommeren.

  3. Sv: Takker!🙂

  4. Tack för dina fina ord, vackra du! Hoppas du får en fin kväll🙂

  5. Ai, er glad jeg enda ikke har hatt såpass med biologi på skolen enda, naturfagen holder nok for meg…

  6. tror jeg liker ringen din!

Leave a Reply

