inspirasjon og sånt

skulen tar opp all tida mi for tida, eg har to eksamenar om litt over ein månad og arbeidet hopar seg opp på der igjen. men he skal de få litt tumblr inspirasjon og ei lita speleliste, å henge ut vindauget og smugrøyke. ikkje det at å røyke er kult, men det er noko poetisk og kunstnarisk over smugrøyking og røyking på film, i bøker, i musikk og på bileter. det må de då vere einige i?

likeneelyohara:  vild:  (via kjaerlighet)

(via kaitygolightly)

(via foralskelse)

eg har forresten fått meg tumblr og endeleg forstått litt korleis det fungerar, så om de ynskjer å sjå tumblr sida mi, klikk her. også dersom de har tumblr sjølv blir eg glad dersom de legg att linken i kommentaren slik at eg kan snoke littegranne!

..

i have so much schoolwork to do i hardly have time for anything else. however i do have time to show you some of my inspiration and to share a playlist with you, å henge ut vindauget og smugrøyke. and also i have now gotten and understood tumblr, my site is here, and i would be so happy if you left your own tumblr url in the comments section so i can go snoop around!

6 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Musikalske eventyr

6 responses to “inspirasjon og sånt

  1. sv; tusen takk😀 Og ja, jeg er enig, det er noe poetisk og kunstnerisk med å smugrøyke ut vindue. Hvis de rette personene røyker, så er det egentlig litt kult. Eller, det ser iallefall kult ut🙂

  2. Røyk stinker irl, men det passer ofte veldig godt inn på film og TV noen ganger.

    Herlige bilder!

    Jeg la deg til på tumblr!

  3. sv: takk.🙂
    Bra bilder.🙂

  4. Merket meg det! Hmm, kan skjønne at det er interessant, likevel tror jeg vanskelighetsgraden ville tatt over for min del. Ai, det forstår jeg😮

    Jepps, så skal jeg vel innrømme at jeg aldri har prioritert bloggen min heller. Og ja, er helt enig der. Når man blogger skal det vel være noe konstruktivt ved det, ikke bare vås for å holde et viss lesertall oppe .:)

Leave a Reply

