Fordi du er perfekt i mine auge

Bror min, Eskil, og oldemora mi – nokre bileter eg tok forrige sundag, då vi var å besøkte ho på gamleheimen. Ho er ei av dei sterkaste og snillaste personane eg veit om, mitt førebilete. Ho er sjuk no, både ho og stebestefaren min, og difor er blogging litt nedprioritert og eg grev meg ned i arbeid og lekser og prøver å sjå meining i slike meiningslause ting.

..

My brother, Eskil, and my great grandmother – some pictures i took last sunday, when we visited her. She is one of the strongest and kindest people I know. My role model. She is sick now, both she and my step-grandfather, which is the reason why blogging has been down prioritized and why i bury myself in school and work, trying to see reasons in incomprehensible  things.

3 Comments

Filed under Foto og slikt fint

3 responses to “Fordi du er perfekt i mine auge

  1. åh. min mormor är en av mina stora förebilder också.

  2. sv: ikke makro nei. AF-S NIKKOR 55-200 mm og close up filter +10 på de øverste bildene😉

  3. RE: Thaank you ! :))

Leave a Reply

