bronkitt og gamle bileter

eg er heime på flatraket – eg er sjuk med bronkitt, kanskje lungebetennelse – tida vil vise. eg knaskar antibiotika og drikk supersterk resept hostesaft og sutta på hostetablettar medan eg hostar opp alle indre organ. ikkje kjekt. det einaste positive er at no, sidan eg ikkje har lov av lege å fare på skule eller arbeid, kan bruke all mi sengjeliggjande tid til å finne fotografar, intervjue dei og finne mykje inspirerande fint på tumblr og liknande.

Playlist: hostesaft og øyresus


Tumblr_kz8kk8mxvw1qzeqpuo1_500_large

Tumblr_kykptpjdwk1qa4s0qo1_500_large

i am home at Flatraket – in bedrest, sick with bronchitis, it might be pneumonia – time will show. therefore i am living off antibiotics and cough medicine, while i am coughing up all of my internal organs. not fun.  the only positive thing i can think of is that now, since i am forbidden to go to school or work by my doctor, i can spend all of my bedrest time finding photographers and interviewing them and finding a load of inspirational stuff on tumblr and such.

5 Comments

Filed under Foto og slikt fint

5 responses to “bronkitt og gamle bileter

  1. Du får i hvert fall ha masse god bedring🙂

    Elsker bildene!

  2. God bedring! Å bruke tiden som sengeliggende til å se masse fine bilder og inspirasjon høres litt fint ut oppi alle opphostede indre organer.🙂

  3. Høres ganske jævlig ut, er en god del syk selv. Men bronkitt har jeg faktisk ikke hatt, utrolig egentlig.
    Og gamle bilder, kan jeg aldri få nok av! Noen ganger er det bare et eller annet som gjør de så himla fine.
    Men du får ha god bedring!🙂

  4. sv: takktakk😉

  5. Pingback: och hon slutar le « Photographs and Imaginary Pixies

Leave a Reply

