ein dagleg dose inspirasjon og ei lita speleliste

planen var å ha ein “dagens fotograf” idag, men sida eg endå ventar på svar på intervjuet må eg nesten utsette det ein dag eller to til. dessverre. i staden blir det noko meir inspirasjon frå tumblr. eg må berre seie det at eg er heilt hekta – det er jo så mykje fantastisk der! eg er forresten også mykje betre no, og kan faktisk fare på skulen på mandag (!!!), eg gledar meg, sjølv om det ikkje er skikkeleg skuleveke for mi skyld uansett. irriterande nok. tida gjer narr av meg for tida, det er svært lite kjekt, å bli gjort narr av.

playlist: for all great men and women who made it all possible.

(via overrated)

(via papertissue)

samsantos:  thisbruisedheart

(via orientaltiger)

the plan was to have another “photographer of the day” segment today, but since i am still awaiting reply from the interview i will have to postpone it a day or two. unfortunately. in stead i will feed you some of my tumblr inspiration at the moment. i must say, i am completely hooked on that site – there are so many fantastic things there! also i am feeling much better now and i am actually allowed back in school on monday (!!) i am so excited, even though it is not going to be a proper school week for me anyhow. annoyingly enough. time is making a fool of me recently and it is not fun at all, being made a fool of.

playlist: for all great men and women who made it all possible.

4 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Musikalske eventyr

4 responses to “ein dagleg dose inspirasjon og ei lita speleliste

  1. Tusen takk for fin kommentar! Beste hilsen, Ida

  2. Haha ja, det har den antagligen gjort! Som tur är har snön nästan smält bort helt här nu, och skolen skiner för fullt🙂

    Hoppas du har det fint!

  3. Hei! Søker for tiden freelance journalist til samarbeid for kvinnemagasin i Bergen, og det ser ut som du skriver litt, så bare lurte på om du bor i Bergen? For mer info, se bloggen min. Beste hilsen, Ida

  4. Måtte bare sjekke:) Beste hilsen, Ida

Leave a Reply

