och hon slutar le

påskeferien går for fort. imorgon og på søndag er det jobb igjen, så har eg måndag til å vaske kle og pakke og plutseleg er det tysdag igjen. okai – eg har berre to skuletimar på tysdag, men fritimane mine kjem (som vanleg) til å foregå på gøymestaden min (lesesalen på biblioteket), der eg kjem til å gøyme meg frå verda med biologi boka mi. det blir mykje stress framover, med tanke på at eg har eksamen 6. mai, skal til frankrike (draum i oppfylling) med comenius, har to andre eksamenar, jobb og ellers heildagsprøver. men kjekt blir det uansett. påskeferien har vore herleg. eg har ikkje tatt noko bileter, dessverre, men eg har kost meg kjempe mykje. dei mørkeblå ringane kring auga mine viser knapt lenger, men dei kjem vel tilbake når skulen byrjar igjen. men sånn heilt alvorleg, er det ikkje slik det skal vere? eg veit ikkje, eg har eit lite rykte på meg om å overarbeide meg sjuk (døme) og det er vel eigentleg ikkje så bra. men det er betre å arbeide for mykje enn for lite spør du meg.

idag høyrer eg på slik musikk:och hon slutar le

også litt flickr inspirasjon:


ja, også har eg lyst på ny header… men eg veit ikkje…

the easter holiday is going by all too fast. tomorrow and on sunday it is back to work for me, on monday i do the laundry and return to my own flat and everyday school life. okay – so i only have two school hours on tuesdays, but the hours i have off is spent hiding in the library reading for my biology exam, which i have in 1 month. the next couple of months will be filled with stress, due to the fact that i have three exams, a whole load of finals, work and also i am going to france (a dream come true). but it is going to be so much fun! the holiday has been lovely, unfortunately i have not taken any pictures, but i have had such a nice time non the less. the darkblue circles beneath my eyes have almost completely gone. alas something tells me they will return with school and work. but is that not how it is supposed to be? i don’t know, i sort of have this reputation of working too hard until my body shuts down (which happened just recently), and i know that is not all that good. but is it not better to work too hard than not at all?

music i am listening to at the moment: och hon slutar le (and she stops laughing)

8 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Skriverier og tekstar og slikt.

8 responses to “och hon slutar le

  1. Men det er enda fredag:)

  2. Så bra – det som er meningen. Har lagt ut enda et solbrillebilde, kanskje du får lyst på de også:) Ha en fortsatt fin kveld!

  3. ja, hadde hun bare fortsatt oppdatert (: er andre veggis-blogger jeg liker bedre.

  4. Sv: Tusen takk! Så snill du er!🙂

    Ah! Blir sikkert konge med en tur til Frankrike da!😀
    Heldig!

  5. sv; Tusen takk!😀

    Du har en veldig fin blogg, forresten😀

  6. Sv: Tusen takk!🙂

Leave a Reply

