eg er miljøvennleg!

som vegetarianer er eg jo i meg sjølv miljøvennleg, men mykje vil ha meir og den siste månaden har eg vore ekstra mistenksom på det meste. noko som resulterer i dyre, men miljøvennlege, innkjøp av mat og anna. ting skal helst vere anten fairtrade eller økologisk, minimalt med e-stoffer og helst ferskt og friskt. kombinert blir det dyrt, men både godt for magen, kroppen og miljøet kring oss. det gjer meg berre så glad!

alfalfa spirene mine, dei er så fine og god! ein overtrøytt meg lagde “videoblogg” om nettopp desse spirene. vurderer å gi dykk youtube linken, men trur eg vel å ikkje gjere det.

når mamma såg denne, lo ho. høgt. og lenge. ho er ikkje vegetarianer eller miljøbevisst, men eg er glad i ho lell.

since i am a vegetarian i am enviroment friendly in myself, but i am an overachiever which leads me to try to be even more environment friendly as possible. and also as healthy as possible. i want what i eat and what i use to be either fair-trade or ecological, with as little e-substances (e-stoffer) as possible and also i like it to be fresh and new. above you see some of my eco products, my no-alcohol, no colors and no parabens deoderant, my eco quinoa and my alfalfa seeds. at the bottom you see my oat-milk. when my mum saw that, she laughed. loud and for a very long time. she is still humming. needless to say she is not vegetarian and is not as environment obsessed as i am, but i still love her.

5 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Lister, annbefalingar og fine ting, Mat, Viktige ting

5 responses to “eg er miljøvennleg!

  1. Angst og sånn... Mitt liv.

    SV: Hei, du lurte på om jeg hadde flickr.. .Må nok skuffe deg der, men jeg har tumblr. http://theamargrethe.tumblr.com🙂

  2. Sv: Helt enig, hehe:) Tusen takk!

  3. Ida

    Jag började läsa boken Allt, den är en väldigt intressant, hon leker med språket på ett fascinerande sätt. Den är skriven i dagboksform och är lätt att lägga ifrån sig och ta upp när som helst utan att tappa bort handlingen.

    Glad påsk på dig med söta du!

  4. sv: tusen takk! glad du likte det!

Leave a Reply

