nokre få bileter frå ein tilfeldig kvardag

idag har eg vore på kafé og rusla rundt på Eid saman med Susy, og som vanleg snakka vi om alt mellom himmel og jord.

eg har drukke hylleblomstte som eg kjøpte på sunnkost idag. bortsett frå eit fint utval av bønner og tear er ikkje sunnkost på Eid ein veldig resurssrik plass for veggisar.

også har eg tatt bilete av cola kork poesien eg har på hybelen. likar ikkje cola, men elskar korkane!

ellers hadde eg historie prøve idag og i morgon er det matte prøve, så no er det regelpugging og sosiologi skriving også er planen å bli ferdig med ein ny “dagens fotograf” til imorgon (yaaay!).

.

today i had coffee with my friend Susann. also i had a history test today, tomorrow i have a maths test, so now i am going to study, a lot, and hopefully i will also manage to finish another “photographer of the day” for tomorrow.

3 Comments

Filed under Foto og slikt fint

3 responses to “nokre få bileter frå ein tilfeldig kvardag

  1. Ida

    Jag skriver ner mina känslor för att jag vet att jag skulle bli galen om jag inte gjorde det. Jag är glad för att jag kan avreagera mig på det sättet, även om jag är ledsen eller glad. Jag har alltid älskat att skriva och är glad att jag kan dela med mig av det. Det är roligt att höra att mina texter och min blogg kan ingiva hopp hos andra. Jag tycker det är magiskt och fascinerande. Då vet jag att mina texter och bilder når ut med sitt budskap och det är alltid positivt. Jag känner så mycket för dig och jag är glad att jag kan finnas här som ett litet stöd. Jag fortsätter att hoppas på bättre tider och jag tror att våren har mycket att ge för både dig och mig! Tack för att du finns och för att jag får finnas till för dig! Många kramar.

  2. SV: Tusen takk! Bildene på bloggen din er fantastisk vakre.

  3. Gaffel i øyet. Chill.

Leave a Reply

