nokre bileter frå i går kveld, i natt og dag tidleg.

Vorspiel.!.

det blei litt Baileys kaffi.

og sissel og ct kosa seg mykje!

min nye bestis, Torstein, spiste pistasj nøtter og chillinøtter som vi kjøpte då vi var kule på rema midt i vorspielet.

Martin var i sitt feminine hjørne og holdt seg til billeg kvitvin med vesle fingeren rett ut, også mojitos da. men det var til alle.

også lagde vi blåbær smoothie som hadde ein hemmeleg ingredients som gjorde den endå betre. gjett kva da!

Sissel min!

FEST PÅ HJELLE: ingen bileter, men mykje morro og mykje dansing og mykje prating og mykje latter.

Nachspiel. Verdas lengste nachspiel.!.

Jostein og min nye bestis Marianne.

Annelen! Annelen og Marianne var dessverre berre ei lita stund på nachet.

min broder!

Vidar var der også.

den fantastiske duoen, torstein og jostein (og einstein).
klokka ni om morgonen forsvann torstein heim til seg. vi prøvde å sove litt (eg sov tre timar) og såg filmar og gikk på tur til narvesen. i tre/fire tida stakk jostein og klokka halv åtte i kveld stakk vidar heim til hybelen sin, etter det gikk eg og ct og spiste statoil bollar også rydda og vaska vi hybelen og kring halv ti i kveld stakk ct heim igjen. tilsaman vil eg påstå at det var nachspiel frå klokka to i natt til halv ti i kveld. noko som gir eit gjennomsnitt av 17 og ein halv time. slå den du.

3 Comments

Filed under Festligheiter og feirerier

3 responses to “nokre bileter frå i går kveld, i natt og dag tidleg.

  1. CT

    AWESOME!
    Haha, loved the XXL cup!❤

  2. K.

    sånn ser jeg også flaska etter et par drinker!😉

Leave a Reply

