Dagens Fotograf – Jennifer Lynn Woods

Dagens Fotograf er Jennifer Lynn Woods, ho er 17 år og bur i Florida, USA. Det var for 4 – 5 år sidan at ho verkeleg vart interessert i fotografi, ho hadde alltid vore interessert i kunst og på ein måte kom eit kamera i henda hennes. Ho tar inspirasjon frå kvardagslivet, alt frå musikk og filmar til mennesker.

FLICKR.

squeaky clean (explored) by bunny jennyy

darkness is only driven out with light by bunny jennyy

lisaaa<3 by bunny jennyy

exploreddd by bunny jennyy

Untitled (4289662052) by bunny jennyy

The photographer of the day is 17 year-old Jennifer Lynn Woods. She lives in Florida, USA, and her fascination for photography started approximately four or five years ago. she says that she has always loved art, and then somehow a camera found its way to her and it was done. She draws inspiration from everyday life, in everything from music and movies to people.

FLICKR

9 Comments

Filed under Dagens Fotograf

9 responses to “Dagens Fotograf – Jennifer Lynn Woods

  1. Så härligt att höra! Med mig är det fint🙂 Lite ont i magen bara, men jag håller tummarna för att det släpper snart.

    Lite mer sömn skulle vi nog alla behöva, haha🙂 Kram!

  2. sv: ååh tusen takk! nå ble jeg varm i kroppen (hehe). aw.

    DET SISTE.❤

  3. Skjønner hva du mener🙂

    Jaaaa! Hmm, liker digitale også. Men analoge, arh.Skulle ønske jeg drev mer med det! Er så utrolig finfint! Og hm, ser faktisk en mening i hva du sier.
    Jeg vet ikke om jeg forelsker meg i ødelagte ting, men gamle ting med historie som gir nostalgi. Åh, det kan jeg falle helt hodestups for!

  4. sv: Tusen takk!🙂

    For noen nydelige bilder!

  5. Flotte bilder hun har tatt.🙂

    Sv. Takk for kommentar på bloggen min!

  6. megafine bilder. rett og slett amazing

  7. SV: Tuuusen takk for det!🙂

    For noen utrolig stilige bilder! Bildene hennes må jeg sjekke ut enda mer ser jeg🙂

  8. Gud så många bra bilder!

Leave a Reply

