Eyes to adore

Eg er heime i Nordfjord igjen, tilbake i kvardagen og har det eigentleg ganske så fint. eg har hatt ei kjempe koslig helg som barnevakt for nesten-kusina mi, Aurora Miliane, ho er jo den skjønnaste fire-åringen i heile verda! Eg høyrer på Håkan Hellström og redigerer fine bileter av prinsesse Aurora (“det er meg de snakker om nå!” er jevnleg uttalt under tornerose filmen, hehe). i morgon skal eg heim ein snar tur og vaske kle til frankrike. eg gir faen i vulkanaske frå island, eg SKAL til Frankrike på laurdag og du greier ikkje å stoppe meg. om ikkje du heiter hulken, eller petter northug. dei greier alt.

.

back from Bergen and back to reality. i had a blast this weekend babysitting my almost-cousin, Aurora Miliane, she must be the most adorable 4 year-old i have ever come across.  tomorrow i am going home to do laundry and other necessities before leaving for france. i do not give a shit about volcano ashes, no one can stop my flight from departing in saturday. unless that persons name is the incredible Hulk or Petter Northug. they can do anything.

Leave a comment

Filed under Foto og slikt fint

Leave a Reply

