Going to France part 1 – reisa

etter ni timar paa nattbussen kom vi til gardemoen, der maatte vi vente i to timar paa boarding. eitt ord – taxfree!

eg hoerte paa musikk paa flyet! laga eiga speleliste berre for flyturen, eg maa sei eg har god musikk smal altsaa!

vi kom oss til Paris,  og tok bussen til toget der vi satt i fire timar og venta paa toget til Angers – troeytte og slitne, men i godt humoer!

paa togstasjonen fekk eg endeleg smakt makronar! eg elska det!!!

vel framme i Angers fekk vi strekt paa beina og nyte sola medan vi venta paa italienerane og tyskerane og paa at bussen til Beaupreau skulle reise!

(siste bilete: t.v. meg, Malin, Oda og Hanne).

eg har det supert, skal proeve aa faa lagt ut fleire bileter saa fort som mogleg!

au revoire!

photos from our travel from norway to beaupreau!

2 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda

2 responses to “Going to France part 1 – reisa

  1. Ah, Frankrike! Det virker så finfint.
    Og makroner, løpte halve Oslo rundt for å finne Pascal. Jeg har aldri smakt noe så fantastisk på lenge.

  2. Liker spillelisten;)

Leave a Reply

