Frankrike Dag 3 – Tysdag

Tysdagen var nok ein herleg dag i Frankrike, på dagen arbeida vi i grupper og reiste og intervjua folk som hadde tatt spesielle tiltak for å spare miljøet og energiforbruket sitt.

Oda si gruppe. Kvar gruppe hadde ein elev frå kvart land, altså ein nordmann, ein franskmann, ein polakk, ein italienar og ein tyskar.

Først intervjua mi gruppe denne mannen, han heitte Michel og hadde solcellepanel og ein tank i kjellaren der han samla opp alt regnvatnet som falt på taket hans og brukar det til å skylle ned do og vatne hagen. han var kos.

Charlotte.

sidan engelsk ikkje alltid er første prioritet i Frankrike hadde vi med oss tolk. ho var veldig flink og likna skummelt mykje på ei som var naboen min før.

eg vart betre kjend med skjønne Francesca frå Italia, ei nydelig jente.

neste stopp på lista var ein mann som budde i et tre hus (i norsk og canadisk stil fekk vi beskjed om). eg lo når eg såg det “norske” huset, det var kjempe fint, men meir typisk norsk hytte.

det var denne trivelege manne her, Luc, og kona hans som budde der med sonen sin.

Inne var det kjempe fint og eg fekk veldig hyttekjensle av å vera der.

medan vi venta på at lærerane skulle komme å hente oss fekk vi heimelaga eplejus – det er den beste eplejusen eg har smakt i heile mitt liv!

når vi kom tilbake til skulen sola vi oss meir, og eg vart rastlaus og tok fram kameraet, som ein liten papparazzi.

noko som irriterte Malin.

og Solveig.

og Rosandra.

etter skulen reiste vi på bakeri for å kjøpe lunsj, der var det mykje fin mat og eg berre måtte ta bilete av all herlegheiten.

sjølv kjøpte eg ein baguett med forksjellige ostar (no meat for me you know) og til dessert (dei har dessert til alle måltid!) hadde eg sjokolade croissant. det var super godt, om ikkje så supersunt som eg lika at maten min skal vera.

vi gikk forbi mange fine hus på veg til parken der vi skulle ha piknik.

i parken hadde vi piknik og snakka og vart kjend med alle. det var super koslig!

Maria, Emanuele og Joanna (om eg hugsa riktig).

Angela, Ingmar og Annakiara.

Dette er Sylvain, han har gebursdag på same dag som meg og han blir også 18 år, så vi teller ned til dagen saman. berre 8 dagar igjen no!

Charlotte og Morgan.

fine Hanne.

skjønne Camille.


F
oto: privat.

ut på kvelden ville nokon sjå bileta eg hadde tatt… dei papparazzifotograferte meg då eg sto og snakka med Morgan, Nil og Susi. eg har solbriller på. men det vart eit av dei betre bileta av meg da. eg foretrekkjer å vera bak kameraet og ikkje foran for og seia det slik.

også enda kvelden og eg la meg heilt utslitt i hovudet, men i godt humør!

.

France day three! we worked in groups and interviewed people who made special measures to spare the environment and their own energy consumption. we interviewed a man named michel about his solarpanels and his special system of saving rainwater in tank in his basement, which he used to flush the toilettes and water his garden. We also interviewed a man named Luc, who had built a wooden house (we were told similar to norwegian and canadian houses) which held more heat than a regular french concrete house does. Even though the house was more like a normal norwegian house during the 18th/19th century, or maybe a cabin now a-days, the house was beautiful and the people lovely. they gave us home-made apple juice and it was the best i have ever tasted. after the group work we lay in the sun and i got bored and became a papparazzi. in the afternoon we went to this lovely bakery and got food for a picnic in the park. it was so much fun! the last picture is of me (the girl with the sunglasses on her head).

8 Comments

Filed under Foto og slikt fint, Kristina i den Store Verda

8 responses to “Frankrike Dag 3 – Tysdag

  1. Tack så mycket =)

    Vilka härliga bilder. Vädret ser underbart ut i Frankrike iaf!

  2. sv: Tusen takk for koselig kommetar, hyggelig at du liker det!

    Ser ut som du har det utrolig bra i frankriket, og det ser så varmt ut! Fikk ikke helt fatt på hva du gjorde der(?) klasse tur kanskje?🙂

  3. sv: åh, tusen takk!🙂 no virkar det som om alle andre enn meg faktisk kan det her, så trur eg må sette meg ned og virkelig prøve å lære det.. ^^

    oj, så fint! eg vil så gjerne til frankrike!

  4. Camille

    Hi Kristina !
    How are You ?
    It’s just so Great to follow your Blog with all These amazing pictures of this Week ! I already miss You but I hope I’ll see you soon. I have really found a Norwegian Twin in meeting You. Love, Love, Love.
    Camille.

    • Camille!
      I am great, a lot of stress with school, but i will survive😉
      I am so glad you like the photos and my blog! I miss you too, of course we will see each other soon😉 haha, yes, and i found a french twin, its awesome;)❤

  5. så fine bilder, ser ut som du har det veldig kjekt! og makroner, mmm..

    hihi, elefanter er søte! da kunne jeg vært en fugl som satt på ryggen din også kunne vi opplevd afrika sammen elrns.

  6. Så mange fine, blide folk og mye god mat:) Håper du har et fortsatt fint opphold! Beste hilsen, Ida på idalinge.blogg.no

Leave a Reply

