eg er i live, eg berre likar ikkje å vise det.

ser de? eg er faktisk i live, berre litt redusert av eksamenstress, heildagsprøve stress og søvnmangel etter ein tur ut i går. apropos i går, så hadde eg eksamen i biologi og eg kjende meg slik både før og etter eksamen. fint at eg kan ta eksamen opp att til jul og at det berre var privatist fag.

men etter eksamen i går drakk eg kaffi saman med herlegaste Janne, som alltid er så blid og glad. og på kvelden hadde vi vors på hybelen min saman med andré, torstein og hybelmaten min, Kjersti. godt selskap og ein sekser innabords gjorde susen og då eg tok bussen heim til Flatraket i natt såg eg omtrent slik ut:

ellers så har fredagen vore ganske roleg og fin, med untak av stygg russ med stygge vassgevær, krøllen ved høgre øyra mitt er russen sin feil! dumme vatn. no skal eg vaske(les: ta ein tørrmopp over gulvet) hybelen min også er planen å sortere og smålig redigere fleire bileter frå forrige veke sin tur til Frankrike. på søndag er det ei heil veke sidan eg kom heim att – det gjer litt vondt å tenke på, for eg kom heim til snø. men no skin sola og snøen er vekk da! eg skal forresten jobbe i helga, det skal bli herleg (det er fint når ein elskar jobben sin altså!).

Kva skal de i helga?? kva har de gjort denne veka? Lider de også av eksamenstress og eksamendepresjonar som meg?

.

i am alive, although in a reduced state due to stress from my exam in biology yesterday and also because i was at a party yesterday/today. thus resulting in a very quiet and alright friday, with the exception of evil russ’ and their evil waterguns (the curl on my right is their fault and their alone).stupid water. now i am going to clean (read: vacuum the floor) my flat and then i am going to go through and (hopefully) post more photos from my trip to France. I can’t believe I have almost been home a whole week, i want to go back. back to the sun and the no-school thing. also i am working this weekend and i cannot wait! (it is very agreeable to love your job).

what are you doing this weekend? what have you been up to this week? Do you also suffer from examstress and exam-depressions like me?

1 Comment

Filed under Foto og slikt fint

One response to “eg er i live, eg berre likar ikkje å vise det.

  1. åå, så fiine bilder av deg da!🙂

    /jajaja😀 jeg skal love å ikke hakke sår i ryggen din. elr, kanskje det hender hvis jeg blir irritert på deg, men jeg blir ikke så fort irritert så det skal nok gå fint!

Leave a Reply

